21 Kasım 2009 Cumartesi

Yaptığım takılar...






Alışverişe giderken olsun,okula giderken olsun ya da özel bir gecenin öncesinde olsun takı takmadan asla dışarıya adım atmam.Hele küpesiz dışarı çıktığım günü hatırlamıyorum:)2-3 yıl önce yaz ayında annemle boş vakitlerimizi değerlendirmek için yararlı olacağını düşündüğümüz takı ve ahşap boyama kursuna katılmıştık.Takı yapma teknikleri benim ilgimi çekmişti ben o tarafa yöneldim.Anneminde ahşap boyama kısmı dikkatini çekti o da o tarafa yönelmişti.Ahşap boyama ve takı malzemelerini kursta temin ediyorduk hoca eşliğinde de birbirinden güzel tasarımlar ortaya çıkarıyoduk.O günlerde öğrenilmiş olan bilgilerle şimdi kendi yapmak istediğim renkte ve tasarımda küpe ve bilezik yapabiliyorum.Bu işin tekniğini almak gerçekten çok işe yarıyormuş.Aklımda tasarladıktan sonra küpe yapma işlemi 5 dakika demiyor.Yaptığım küpe,bilezik ve kolyelerden birkaçı.Eğer aklınızda takı tasarım kurslarına gitmek varsa yazın bence bu işe vakit ayırın..

6 yorum:

Duygu dedi ki...

çok güzel tasarımlar canım, emeğine sağlık ,ne kadar hoş bir hobi:)

mughetto dedi ki...

Ellerine sağlık,maşallah.
Kokoşluk böyle birşey işte,olmayan anlayamaz :)

AiShA dedi ki...

Duygu;Sağol duygucum.Boş vakitlerde yapmak zevkli oluyo.Kendimi bunlarla oyalıyorum.
Mughetto;Teşekkürler mughettocum.Yaşasın kokoşluk:)

//SECHHILL\\ dedi ki...

ellerine sağlık canım bileziklere bayıldım

AiShA dedi ki...

Sechhill;Sağol seçilcim.

sibel dedi ki...

çok şık takıların benimkilerede bakabilirsin.sevgiler