20 Kasım 2009 Cuma

Juicy couture takılarım...

   






Juicy couture takılarından blogumda daha önce bahsetmiştim.Kendimin bu markanın ürünlerinden kullanıp oldukça memnun kaldığımı yazmıştım.Odamı toplarken bu takılar gözüme çarptı ve bu konuda post hazırlıyım dedim.Accesorize markasının tasarımları özellikle kolyeleri çok güzeldir.Dükkanları biz bayanların dikkatini çeker.Elimiz boş accesorize dükkanlarından nadir çıkarız.Ama satın aldığımız takılar üç dört kullanımdan sonra kararmaya başlar.Benim,arkadaşlarımın,kuzenlerimin başına her defasında bu olay geldi.Juicy couture takılarını almadan öncede Accessorize markasıda olduğu gibi kararma olur mu diye çok tereddüt ettim.Ama uzun süre kullanmış olmama rağmen daha kararma olmadı.O yüzden bu markadan şu an memnunum.Bir markanın tasarımları çok güzel olabilir ama kararma olayı olması gerçekten kötü bir durum.Parfüm değmeden takılara birşey olmaz diye söyleselerde accesorize'dan son aldığım kolyede karardı.Bende mi bir sorun var acaba:(Ama yinede accessorize'dan birşey almadan duramıyorum çünkü tasarımları gerçekten çok çok güzel.Postu bir anda accessorize markasına döndürdüm:)Neyse Juicy Couture'nin Türkiye'de satışı olmadığından internet üzerinden gittigidiyor'dan güvenilir bir satıcıdan aldım.Kısacı bu markanın takılarını aldım,kullandım ve beğendim:)

8 yorum:

mughetto dedi ki...

Blogumda bu kolyeyi wishlist yapmıştım,bende bayılmıştım :))
Kıskandım!
Güle güle kullan aman nazar değmesin hehe :))
Bende mi alsam acaba ??
http://lifebymughetto.blogspot.com/2009/09/wish-of-necklace.html

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar. Kararma yapmaması süper. Zaten Juicy Couture olur da kötü olur mu :)

AiShA dedi ki...

Mughetto;Bence al mughettocum çok güzel gerçekten.
Trendsandshopping;Juicy couture keşke accessorize gibi türkiyede yayılsa:(

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzellermiş güle güle kullan aisha. ben de juicy couture takılarına bayılıyorum ama türkiye'de yok diye alamıyordum, gg kullanıcısının adını yazabilir misin? :)

AiShA dedi ki...

Marjo;Teşekkürler canım.Email adresine gg kullanıcısını yazdım..

ANTİGONE dedi ki...

Benim de Accesorize'dan aldığım takıların çoğu karardı. Sonradan canı sıkılıyor insanın, neden bu kadar para verdim diye. Öneri için çok teşekkürler, ben de gg satıcısının adını alabilir miyim?

özge dedi ki...

bende çantalarına da ama türkiye'de var satışı harvey nichols da ben almıştım

AiShA dedi ki...

Ozge;İzmirde bu markayla hiç karşılaşmadım.Ondan netten ulaşabiliyorum