4 Kasım 2009 Çarşamba

Mimlendim:)))

Sevgili Sechhill tarafından mimlendim.Çok teşekkür ederim Sechhillcim.İlk mimim olduğundan heyecanlandım mı ne:))İlk aklıma gelenler


-Parfümümün kokusu:Burberry tender touch(Uzun zamandan beri vazgeçmeden kullanıyorum)




- Evimin kokusu(Kim evinin kokusunu sevmez ki)




-Yemek kokusu(Özellikle hamurişleri fırında pişerken)





-Yeni yıkanmış çarşaf kokusu(Mis mis uyumanın verdiği duygu ne güzeldir)




-Boya kokusu(Yeni boyanmış sıfır evlerin kokusu)




-Çiçek kokusu




-İzmir'in kokusu(İmbat'tan gelen yosun iyot karışımı koku)




- Anne kokusu(Dünyada hiçbirşeye değişilmiycek koku)







Bende bu mimi kimin yapıp yapmadığını bilmediğimden dolayı tüm izleyicilerime yolluyorum..

4 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

Rica ederim canım çok güzel olmuş mimin =)

AiShA dedi ki...

Çok sağol tatlım:)

tubiss dedi ki...

Çok güzel olmuş.Bende mimlenebilir miyim o zaman :D

AiShA dedi ki...

Tubiss;Ne demek canım elbette:)