24 Kasım 2009 Salı

Anladık Rihanna Selülitin yok:)





Geçtiğimiz günlerde Rihanna selülitleriyle gündeme gelmişti.21 yaşında olan Rihanna'da selülitin bu kadar fazla görünümde olmasında şaşırmıştım.Bugün ise verdiği kısa konserde rihanna bacak şovuyla bende selülit yok ki demek mi istemiş anladım.Fotoğraflarda yaptığı hareketler bana bunu çağrıştırdı.Ben çok mu kötü niyetliyim bilmiyorum:).Kimbilir o görüntülerden sonra o bacaklar nasıl işlemlerden geçti bilinmez.   










                  





                           Resim Kaynak:Justjared.com

3 yorum:

mughetto dedi ki...

Kesin bacak makyajı yaptırmıştır.
Sprey halindeki çoraplardan falan kullanmıştır.
Basenli bir bayan olduğumdan biliyorum basen varsa baldırlar genişse selülit kaçınılmaz maalesef.

Müge Hestbaek dedi ki...

Aishacım;
biraz önce bana gönderdiğin yorumu maalesef teknik bir sebeple açamıyorum.
bir daha gönderirsen çok sevinirim. sevgiler...

Asya dedi ki...

Basenlerim var, kalçam da geniş ama selulit ya da sarkık bi yerim yok. Baya baya sıkılaşmak adına hiçbir şey yapmamış işte.