5 Kasım 2009 Perşembe

Freshlook colorblends...









Uzun süreden beri Freshlook'un hareli yeşil aylık lenslerinden kullanıyorum.Bence beyaz tenli olup kumral olanlar için piyasada satılanlardan en doğal duranı bu lensler.4 yıldan beri çeşitli lensler kullanıyorum.Çeşitli markalar denedim elagance olsun bausch&lomb olsun.Bende en doğal duran renk bu oldu.Lenslerde malesef çeşitli renkler denemeden kendine en yakışanı bulamıyosun.Freshlook'un hemen hemen tüm renklerini denedim elegance'inde öyle.Elegance'in renkleri uzaktan bakınca çok çok güzelken yakından ise suluboyayla boyanmış gibi noktaları çok yoğun ama freshlook'un noktaları oldukça seyrek bu da kahve gözle yeşilin uyumunu sağlıyo ve doğallık yakalayabiliyo.Freshlook'u eleştiren çokken benim en memnun kaldığım lens ise freshlook'un aylık hareli yeşil rengi oldu. 





Freshlook colorblends yeşil rengin gözümde duruşu...

9 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

göz rengin çok hoşmuş canım çokta yakışmış allah nazardan saklasın):

AiShA dedi ki...

Teşekkür ederim beticim:)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Bende uzun zamandır lens kullanıyorum ama süreleri bitti batıyorlar=( almam lazım benimde sürekli görüyorum 1 alana 1 bedava diye ama bakamadım hiç ben bal rengine bayılıyorum hatta sarımsı bal rengine seninkilerde cidden güzelmiş.

AiShA dedi ki...

Sechhill;ayı geçirme gerçekten dediğin gibi batıyolar.Rahatsızlık duyuyosun.Bal rengi bende değişiklik yaratmadı kullandığımda.Senin gözlerin koyu kahve herhalde canım.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Evet canım koyu kahve.
giallo ve spice lens renklerine bak istersen googledan onlardan istiyorum ben hangi markada var bir fikrim yok ama

AiShA dedi ki...

Sechhill;Güzel renkler koyu kahve göze yakışır gerçekten.Benim orta koyulukta açığa yakın olduğundan bu renkler göstermez

//SECHHILL\\ dedi ki...

Hmm anladım cnm maviyi de dene ama bence gözlerin daha açık kahve olduğu için sende daha doğal duruyordur lens.

AiShA dedi ki...

Denedim sechhilcim maviyide dediğin gibi o da doğal duruyo ama yine de içime sinen bu renk oldu:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

lenslerin de çok güzelmiş ama makyajı da es geçmemek lazım süper lmuş..:)