24 Kasım 2009 Salı

Vizelerim bitti ve 100. İzleyicime ulaştım yuppi:))

Bugün vizelerim sonunda bitti.Oooooh kurtuldum...3 haftadan beri uykusuzluk çekiyorum bu sebeple bayramda bol bol yatıcam ve gezicem umarım.Bu arada 100. izleyicime de ulaştım.Beni izlemeye laik gören herkese çok çok teşekkürler.Blogumda birşeyler paylaşmak ve başka blog sahiplerinden birşeyler öğrenmek beni gerçekten mutlu ediyor.İyi ki bir cesaret diyip blog yazmaya başladım.Bu sayede birbirinden güzel insanları tanıma ve konuşma fırsatım oldu.100. izleyicime ulaştığım için yalnız blog sahibi olanlara hediye vermek çok çok istiyorum.Ama son zamanlarda bu konularda çok çirkin yorumlarda bulunan,bloglara sadece hediyeler için gelen insanlar görüyorum.Sizin fikirleriniz benim için önemli sizce ne yapmalıyım??.Çeşitli bloglara yapılan kötü yorumlar bu konuda hevesimi çok kırdı.Victoria's Secret'in çeşitli ürünlerini çoktan hediye olarak düşünmüştüm halbuki..

10 yorum:

eb dedi ki...

Tebrik ederim canım daha nice yüzlere (:

zeynepin sesi dedi ki...

ne güzel bi haber..nice yüzlere canım..

istebudurhayat dedi ki...

çok güzel nice 100 ler 200 ler inşallah

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

Çok sevindim kutluyorum izleyici sayini, hem bayramdan önce vizelerin bitmiş olması da çok iyi olmuş bol bol dinlen cnm;) bu arada bloglara yazilan kötü yorumları hiç takma, insanlar hırslarından ve kıskançlıklarından ne yapacaklarını şaşırmışlar..izleyici sayısının artması ve bloguna verdigin emegin takdir edilmesi o kadar mutlu ediyorki insanı, bu sevinci paylaşmak istiyor..

Adsız dedi ki...

tebriks hem vizelere hem 100'e:)bende düşünüyorum aslında benimde birgün olunca ne olur bilmem karışık bir durum...

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

100. lük te bize nasip olmuş.

Ne nasibindeyim ne 100. lüğünde site güzel olmuş. Sen daha çoook 100 ler görürsün.

İçerik güzel, blog güzel. En azından bir yıl içinde hayalimde benim de böyle birşeyim olsunum var. Bakacaz...

Dominika dedi ki...

Tebrik ederim. :)
İnşallah nice 100'lere :)
Samimi yorumların sayesinde seni keyifle izliyorum.
Ben de hediye çekilişi yapmayı düşündüm.Maksat bu cici insanlara hediye vermek, maksat eğlence :)
Hiç bir iddiam yok.Henüz 50 özel kişi tarafından izleniyorum.Çok bir şeyler bildiğim de söylenemez :) Eğlenmeye, ve öğrenmeye çalışıyorum bende.
Ancak hediye olayını dediğin gibi bir kaç enteresan kişilik bozmaya çalıştığı için ben de aynı tereddütler içerisindeyim..
Ama şu da var,
canının istediği bir şeyden,
birkaç gereksiz yorum ve tanımadığın kişiler yüzünden vazgeçmene gerek yok
(diye düşünüyorum)
:)
İçinden gelen sesi dinle..
Milleti de boşver derim ben :)
Sevgiler..

mughetto dedi ki...

Artık insanlar şu şunu hediye veriyormuşş diye bloglarında post girmiyorlar.Sıkıntı verdi çünkü,en yakın örnek benim örneğim mesela.
Eğer hediye vereceksen,çok kısa sürede sonuçlansın.Atıyorum 24 saat içinde veya 48 saat içinde.Alakasız insanlara kadar yayılmasın ve blogunuzda paylaşın,postu yorum olarak kopyalayın olmasın.
Naçizane benim kendimden çıkardığım ders budur.
:)
Sevgiler.

Aicha! dedi ki...

Canın nasıl istiyorsa öyle yap şeker :) Hazır vizeler bitmiş bol bol post görelim please :) Hayırlı olsun bende yeni 100. izleyiciye ulaştım bende hediye vericem ama süpriz ne zaman olacağı ve ne vereceğim :)

Kabakulak Kocakulakoğlu dedi ki...

bu hediye mevzusu bana heralde.100. üye statüsü hani?!