2 Kasım 2009 Pazartesi

Clinique allıklarım...



Clinique'nin allıklarını beğenerek kullanıyorum.Kullandığım allıklardan ilki blush&bronze duo'nun iced lotus rengiyle sunkissed rengi.İced lotus açık pembe bir renkte sunkissed'da bronz pudra.Ben ikisini karıştırarak kullanıyorum ve ortaya güzel bi sonuç çıkıyor.Diğer allığımda clinique'nin 2009 ilkbahar yaz koleksiyonunda çıkardığı allıklardan biri olan çiçek desenli plum poppy rengi.Koyu renkte bi allık bu.Gündelik hayatta daha çok tercih ettiğim blush&bronze ikilisi.Diğerini ise özel günlerde makyajı biraz daha fazla yaptığım zamanlar kullanıyorum.Plum poppy rengi esmer tenlerde doğal durur ama bende biraz koyu durdu.3 numaralı renginden alsaydım daha doğal duracakmış aslında.Makyajda doğallıktan yanayım ben.Abartı bir makyaj kadını güzel değil bence çirkin gösterten bir detay.Clinique allıkların tek dezavantajı fotoğrafta da görüldüğü gibi allığın ufak bir darbede kırılması söz konusu.Clinique rujlarda da bazı hassasiyetler vardı.Geçen günlerde bu konuyla ilgilide yaz yazmıştım.Kısacası clinique allıkları aldım,kullandım,beğendim:)



Fotoğrafta plum poppy rengi flashtan dolayı açık gibi gözükmüş aslında kahveye dönük bir pembenin tonlarından..




                                                             1.resim kaynak:clinique.com

2 yorum:

özge dedi ki...

bende gözükmez bunar siyahım ben:)

AiShA dedi ki...

Niye gözükmesin ki.Ben kötü mü anlattım acaba:)