4 Kasım 2009 Çarşamba

Victoria's secret blushing stick





Victoria's secret ürünlerine hayranlığım bloguma ne kadar yansımış böyle:).Son tanıtacağım üründe yine victoria secret'in jel yapıda stick allığı.Ürün yumuşak jel kıvamında.Bu ürünü yanaklara uyguladığım anda ferahlatıcı bir hisle karşılaşıyorum.Ürünün içinde mentol benzeri bir madde var yanılmıyorsam ki bu ferahlık hissi uzun süre yanağımdan gitmiyo.Vikis kremler gibi aynı bu yüzden bu ürünü çok seviyorum.Yanağa öyle doğal kırmızılık veriyor ki makyaj malzemesi olarak saymıyorum bu ürünü ve yüzüme renk gelmesi için genelde kullanıyorum.Makyaj yapmak istemediğim anlar bu stick allık ve dudak parlatıcısı sürerek dışarı çıkıyorum.


3 yorum:

Drama Queen dedi ki...

bu ürün alınacaklar listemde yer alıyor ama yağlı bir his bırakıp bırakmadığını merak ediyorum. ciltte yağlanma yapış yapış bir his oluyor mu kullanınca?

AiShA dedi ki...

Dramaqueen;bende yapmadı yağlanma.Yapış yapış olan ürünleri bende sevmem ve kullanamam.İlk sürünce ürünü parmağınla dağıt o his ortadan kayboluyo.

Drama Queen dedi ki...

anladım, o zaman sorun yok. tarte kullanıyorum bazen ama zamanla yağlı bir his yaratıyor. bundaki durumu öğrendiğim iyi oldu :)