29 Kasım 2009 Pazar

Duru spa sabunları....











Sabun kokusu her zaman beni mutlu eden faktörlerden biridir.Biz bayanlar temizliğe takık varlıklar olduğumuz için sabun kokusu da bana temizliği hatırlatan ve temizlik duygusunu hissettiren en önemli olgudur.Sabun kokusu olarak da en beğendiğim Duru marka sabunlardır.Hele son zamanlarda çıkardığı meyveli gourmet serisi ve spa serisi bir harika.Spa serisine ait sabunlar spa konseptine uygun,masaj etkili özel tasarıma sahip.Duru spa serisinin şu an üç tane çeşidi var.Biri temizleyici(yosun ve deniz tuzu),biri canlandırıcı(üzüm çekirdeği ve vitaminler) biri de dengeleyici(lavanta ve sandal ağacı).Ben hepsini çok çok beğendim.Eğer daha alıp denememiş olan varsa banyo keyfi için oldukça güzel ürünler almanızı öneririm.Benim favorim temizleyici yosun ve deniz tuzu özlü olan..









Resim Kaynak:Evyap.com

4 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

kesinlikle sabun kokusu benim de bayıldığım şeylerdendir,ben dolabıma kazaklarımın aralarına atıyorum miss gibi oluyor:)

ANTİGONE dedi ki...

ben de yosunlu olanına bayılıyorum. el sabunu olarak kullanıyorum. missss!

mughetto dedi ki...

Aaa bende istiyorum bunlardan :))
O paketler ne kadardı acaba ?

AiShA dedi ki...

Prenses;Aynen bende bazılarını çamaşırların arasına koyuyorum.
Antigone;Aynen mis gibiler.
Mughetto;Canım 2.95 dı paketi yanılmıyosam.