28 Kasım 2009 Cumartesi

Domuz gribi çok çok ciddi....

Domuz gribi bize göre sadece kronik akciğer rahatsızlığı olan insanları ya da grip mikrobunu daha önce tanımayan bir çocuğu öldürüyor gözüyle bakıyoduk düne kadar.Kendime göre önlemimi alıyordum ama bizler içinde ölümcül olabileceği aklımın ucuna gelmezdi.Medyaya çok kızıyoduk ailece.Bazı siyasal konuları kapatmak için domuz gribini bu kadar gündeme taşıdıklarını düşünüyorduk.Biraz önce çok çok üzücü bir haber aldık.Tanıdığım şeker mi şeker hayat dolu bir bayan domuz gribinden bugün hayatını kaybetmiş.Kuzenim biraz önce arayıp söyledi.Duyduklarıma hala hala inanamıyorum.Hiçbir rahatsızlığı olmayan,kendine bakan,hayat dolu,neşeli mi neşeli biri nasıl domuz gribinden ölür.Geçtiğimiz günlerde aniden rahatsızlanıp hastaneye kaldırılmış ve 10 gün sonunda bugün vefat etmiş.Sonucunda H1n1 virüsünün neden olduğu anlaşılmış.Daha hayattan beklentileri olan,gencecik bir kız çocuğuna sahip olan biri:((Allah'a isyan mı bu bilmiyorum ama bu kadar kötü insan yaşıyorken bu toplumda niye böyle bir insanı aldın yarabbim.Çok üzgünüm çok.DOMUZ GRİBİNİ LÜTFEN AMA LÜTFEN CİDDİYE ALIN.Başına gelmeden bir insan gerçekten olayları anlamıyormuş...

3 yorum:

Dominika dedi ki...

Çok üzüldüm.Başın saağolsun..
Bende grip oldum zor geçti..tam da geçmedi aslında..
çok dikkat etmek gerek..
:((

Adsız dedi ki...

Çok yazık, başınız sağolsun...insan öyle düşünmek istiyo bence korj-kuyla yaşamamak için:((

AiShA dedi ki...

Dominika;Dikkat et kendine çok iyi beslen.İştahın kesilse bile asla yememezlik etme.
Tatlı cadı;dostlar sağolsun canık.Çok çok acı bir durum.Gencecik bir kadının domuz gribinden ölmesi hala inanamıyorum.