13 Kasım 2009 Cuma

Stil Direktörümden aldığım zuzulu çantam:)






Eda'yı blog dünyasında bilmeyen yoktur.Şeker mi şeker zeki mi zeki bir blog sahibesi.Stil Direktörü adındakini blogunu,tasarımlarını sergilediği ve satışa sunduğu Stil Pazarını zevkle takip edenlerdenim.Geçenlerde Eda'nın satışa sunduğu bu kuzulu çantayı gördüm ve bu çanta benim olmalı deyip Edayla irtiba geçtim.Mailleşmelerin ve güzel sohbetin ardından bu cici çanta benim oldu.Yanında güzel bir bileklikle geldi çanta.Hediye ve güzel dileklerin için çok teşekkürler Stil direktörüm zevkle takıcam ikisinide:)





                                                       Resim Kaynak:stildirektoru.com

5 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

Ben de almak istemiştim ama kaçırmışım. güle güle kullan canım ;D

cecilia dedi ki...

çok güzel cnm çanta güzel bir seçim, bende seviyorum stil direktörünü çok şık tasarımları var, güle güle kullan ;)

AiShA dedi ki...

Antigone;Sağol antigonecim bende görür görmez mail attım.Yoksa edanın ürünleri hemen seçilip alınıyo:)
Cecilia;Sağol ceciliacım.Bu tarz çantaları bende çok seviyorum kaçırmak istemedim görünce.

Stil Direktoru dedi ki...

Canım ya samimiyetin ve güzel dileklerin için çok sağol canım sevgiler ve tşkler şeker

DAISY DESIGN dedi ki...

HEPSİNİ güle güle kullan fıstıkk