8 Kasım 2009 Pazar

Paranoyak oldum:(((




Domuz gribi şu aralar beni gerçekten korkutmaya başladı.Canım okula hiç gitmek istemiyor ki vizelere çok az bir zaman kaldı.Hep bir paranoya halindeyim.Bazen sabahları hafif boğaz ağrısıyla uyanıyorum.Eyvah domuz gribi oldum bu sefer işte diye hep telaş.Her sabah bunu yaşıyorum.Okulda delice 10 dk demeden antibacterial jel kullanıyorum.Kolonya ikram eder gibi arkadaşlara da teker teker dağıtıyorum:).Bu ruh halinden bir an önce çıkmam lazım.Başak burcu olduğum için zaten temizliğe çok düşkünüm şu aralar hastalık derecesinde arttı.Böyle gidersem hayatım durma noktasına gelicek.Kendime gelmem lazım.......

7 yorum:

cansudere dedi ki...

herkes aynı durumda...

SadeceBlog dedi ki...

Ben de aynı durumdayım. Okulum yok ancak otobüslere filan binerken çok korkuyorum...
Bildiğin paranoyak yani.

Adsız dedi ki...

İnanmıyorum başak burcu ve antibakteriyel sıvı sabunlar falan:)))Sizde benim yazımı okudunuz heralde.. ?

AiShA dedi ki...

Tatlı cadı;gerçekten okumadım.Ne tesadüf:)))

Adsız dedi ki...

Bir oku!!:))

AiShA dedi ki...

Okudum gerçekten başak burcu olduğumuzu belli etmişiz:)

Adsız dedi ki...

korkma panik yapma sıradan bir gripten çok farklı değil, boşu boşuna milleti paranoyak yaptılar, her yıl zaten normal gripten de bu kadar insan ölüyor aşağı yukarı, sadece televizyonda duyurulmadığı için bilmiyoruz çoğunu...öldürende zaten grip değil alt sebepler, bağışıklık sistemi yada akciğer hastalıkları zatürreye dönerse mesela bu tür hastalıkları tetiklediği için öldürüyor bunu normal gripte yapıyor zaten...herkes bol vitamin ve iyi beslenmeyle atlatabilir diye düşü
nüyorum...