20 Kasım 2009 Cuma

Annemin eski ceket oldu benim yeni ceket....







İnsanın arasıra annesinin gardolabını kurcalaması gerekiyormuş.Geçen günlerde anneme dar kesim blazer model siyah ceketin var mı diye sordum.Annemde bak beğendiğin olursa al o zaman dedi.Neyse baktım ve bu ceketle karşılaştım.Çok beğendim ve hemen sahiplendim.Üstünde bir iki değişik yapılınca daha da güzel olur.Örneğin accessorize'de gördüğüm askeri tarzda broşlar,iğne şeklinde broş veya baykuş modelli broşla modern bir havaya daha da sokulabilir.









                 


















Broş resim kaynak:monsoon.co.uk/icat/accessorize
                                                                                                              

3 yorum:

Dominika dedi ki...

Annelerin dolabını ara ara kontrol etmek lazım.Her zaman bir sürü ganimet çıkar :))

AiShA dedi ki...

Dominika;Haklısın canım kontrol etmek lazım arada:)

Smyrnote Design dedi ki...

en güzeli baykuşlu broş gibi geldi bana :) ben de baykuşlu kolye bakıyorum daha sadece accessorize da buldum ama biraz daha bakıcam:):)