6 Kasım 2009 Cuma

Estee lauder Signature Hydra Lustre Lipstick(Rich red)




Eğer hayalinizde ruj rengi capcanlı dikkat çeken bir kırmızısıysa Estee lauder Signature hydra lustre lipstick'in Rich red rengi ruju tam size göre.Yazın istediğim kırmızı ruj rengini bulmak için hemen hemen tüm markalara baktım.Ne bayrak kırmızısıydı istediğim ne de vişneye yakın bi kırmızı.En sonunda estee lauder'in bu renk rujunda karar kıldım.Rengi ne bayrak kırmızısı ne vişne tonlarında.Ara tonlarında dikkat çekici bir kırmızı rengi.Eğer bu tonlarda ruj almayı düşünüyosanız bu markanın rujunu es geçmeyin derim.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bilgi cok güzel fakat anlaşılmıyor tam renkler Flashlı ve flashsız olarak yapabilirsen daha güzel olabilir diye düşündüm

AiShA dedi ki...

Moda(e)ratör;Haklısın fotoğraflarda tam rengi yakalayamıyorum.Bu konuda daha çok uzmanlaşmam lazım bu yüzden bilgiyle anlatmaya ağırlık verdim ama son fotoğraftaki swatch gerçek rengi rujun flashsız bir çekim.