21 Ekim 2009 Çarşamba

Sevindirici gelişmeler





Dün izmir alsancak'da bulunan akademi sanatta yan flüt eğitimimle iligili görüşmem vardı.Beklentilerimi söyledim.Güzel sohbetin ve piyano hocasının bana yaptığı kulak testinin ardından  kararlar verildi;eğitime orda başlıycam.Solfej ve yan flüt metodu diye iki dalda eğitim görücem.Konservatuar şansımı yaş itibariyle kaçırdığım için kendimi ancak akademi sanat merkezinde öğretim görevlileri eşliğinden geliştirme yolunda buldum.Gelişmeleride blogumda paylaşmaya devam edicem:) 


 





Kaynak:izmir.bel.tr

2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Çocukluktan beri hayalimdi.4-5 sene önce alıp derslere başladım, notalarla fazla uğraşmadan kulaktan çalabilecek seviyeye geldim, bambaşka büyülü bir sesi var yan flütün:))

AiShA dedi ki...

Haklısın ebvata büyülü sesin tanımı bence yan flüt:)