23 Ekim 2009 Cuma

ALDIM,KULLANDIM,BEĞENDİM(3)







Benefit marka makyaj ürünleri de Victoria secret marka ürünler gibi Türkiye'de bulunmayanlar arasında.Geçtiğimiz günlerde yüz aydınlatıcısı almak istedim ve araştırmalar sonucu en iyisinin benefit high beam olduğunu öğrendim.M.a.c'in de aydınlatıcıları beğenilenler arasındaydı ama izmirde mağazası olmadığından ve online alışveriş imkanı da sağlamadığından benefit high beam alma kararı verdim.Benefit'in online alışveriş imkanı diğer markalara göre oldukça kolay.Benefit high beam'dan oldukça memnun kaldım.Aydınlatması ne abartı ne de sönük tam orta karar.Ama bu aydınlatıcıda her tene gider ibaresi olsa da ben pek katılmıyorum.Bu aydınlatıcı yalnız beyaz ve buğday tenlilere gider.Esmer tende sönük kalır.Sürüp sürmeme arasında bi fark olmaz.Zaten esmer tenlerde ciltlerinin verdiği bi aydınlanma söz konusu.İlerki yazılarımda benefit high beamla yaptığım makyaj denemelerinide koyucam.Kısacası aldım,kullandım,beğendim:)

Hiç yorum yok: