16 Ekim 2009 Cuma

ALDIM,KULLANDIM,BEĞENDİM (1)


Şu günlerde domuz gribi salgını varken anti bacterial jeller tekrar gündeme geldi.Kimi uzmanlar işe yaramaz olduğundan bahsederken kimi uzmanlarda tam tersini savunuyor.Bende geçtiğimiz günlerde victoria secret anticbacterial jelinden edindim ve çok memnun kaldım.Mikrop öldürücülüğünü  bilemem ama kokusu ve kokusunun uzun süre dayanabilirliği beni etkiledi.Bu jelin çeşitli koku seçenekleri de var.Victoria secret kullanan bilir ben love spelli tercih ettim.Love spell,berry kiss,amber romance bu çeşitlerden bir kısmı.Eğer böyle bişeyler çantam için ihtiyaç diyosanız victoria secret'in jelleri tam size göre.Türkiye'de hala satışı olmayan bu markaya da online alışverişle kendi web adresinden ulaşabiliniyor.



Kaynak:victoriasecret.com

Hiç yorum yok: