26 Ekim 2009 Pazartesi

Birazda müzik(Amr Diab)



Bugünlerde Arapça müzikten başka müzik dinlemez oldum.Sebebi de Amr Diab'ın 2009 yapımı yazın çıkardığı Wayah albümü.Şarkılarını çok çok beğendim,albümünde dinlemeye değer o kadar beste var ki...Arapça'da müzik söz konusu olunca büyüleyici bir dil sanki karşıma çıkıyo,ezgilerle bütünleşen bir yapısı var bu dilin.Herkes arapça müzik sevmez o ayrı.Amr Diab'a gelicek olursam Ortadoğu'nun en çok sevilen ve cd'leri satış rekorları kıran Mısırlı sanatçısı.Milyonlarca hayranı var ama Türk basınında bir kere bile adını duymuş değilim.Amr Diab'ın Türk sanatçılar tarafından seslendirilen o kadar çok bestesi var ki en çok bilinenleri Ebru Gündeş'in hayatta başarılar diliyorum şarkısıyla Rober Hatemo'nun beyaz ve sen'i..Her tür müzik dinlerim asla şu şu diye ayırmam.Yan flüt çaldığımdan dolayı klasik müzikle her an iç içeyim.Yeri geldiğinde metallica yeri geldiğinde fantezi müzik dinlerim.Ama damar diye nitelendirilen şarkılardan nefret ederim o ayrı:)Arapça müziği sevenler ve Amr Diab'ı daha önce dinlememiş olanlar için bir iki şarkısını dinlemenizi tavsiye ederim.Gerçekten özel bir ses ve besteci.



Sitesi içinde buraya






                                                        Kaynak:Amrdiab.net

2 yorum:

Dominika dedi ki...

Amr Diab'ın müthiş bir sesi var. Şarkıları çoook güzel. Dinlediğini görünce sevindim :)) Bende severim :)
Svg.

Adsız dedi ki...

Aisha'cım güzel bloğunda gezinirken, rastladım Amr Diab'a ben arap şarkıların hastasıyımdır zaten.Amr Diab'ın Tamally Maak isimli meşhur şarkısına bayılıyorum üzerinden seneler geçmesine rağmen.Seninde yazını görünce hatırlayıp dinledim kocaman öpücükler canım.Çok teşekkürler