19 Ekim 2009 Pazartesi

Kipling Çantalar






Kipling Avrupa'da oldukça popüler bir çanta markası.Belçika patentli bu marka çantaların orjinalliği maskotu olan maymunda gizli.Her çantasında mutlaka bir maymun figürü karşımıza ya anahtarlık şeklinde çıkar ya da baskı şeklinde.Her sezon kendine yeni yeni modeller yaratan kipling'in klasikleşmiş modelleri vardır.Bende o modellerden bir tane kullanıyorum.Kumaşı özel bi kumaş ve gayet güzelken kullandıkları metal malzemeleri benim çantamda kararma yaptı belki ben yanlış kullandım bilemiycem.Son zaman çıkardığı çantaları görülmeye değer haldeler.Belkide benim gibi kullananlardan şikayet almış olucaklar ki çantanın metal malzemeleri şu an çok çok farklı bi halde.Eğer merak edenler varsa yeni katalogu için buraya buyrun:) Bu da benim kullandığım çantanın fotosu.Görüntü kalitelerim iyi değil şu an çünkü fotoları şipşak cep telefonumdan çekiyorum .Fotoğraf makinesine diğerki postlarımda geçicem şu an acemilik evresindeyim hala:)

   




Kaynak:kipling.com

Hiç yorum yok: