10 Ekim 2009 Cumartesi

BAŞLANGIÇLAR...

Merhaba,
Uzun süreden beri birbirinden güzel blogları takip ediyorum.Blog okumak ve bu blogları takip etmek hayatımın bir parçası haline gelmişken ben niye bu dünyanın içine girmeyeyim dedim ve kendimi ilk yazımı yazarken buldum.Belki blogumun izleyicisi hiç olmuycak ama yaşamımdan bu bloga alıntılar bırakmak ve bunu okumak yazılarımın hafızamda canlanması çok hoş olucak.Umarım güzel şeyler paylaşırım ki bu blog sayesinde güzel arkadaşlıklar kazanabilirim.Şimdilik benden bu kadar:)

5 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok iyi yapmışsın:) hoş geldin!

AiShA dedi ki...

Hoşbulduk canım:)

Stil Direktoru dedi ki...

Hayırlı olsun madem yenisin blogger hakkında çok yazım var göz at derim bu arada kelime onayını hayır yaparsan da daha çok yorum alırsın kolayca yazarlar sana

AiShA dedi ki...

Stil direktörü çok çok sağol takipçinim zaten uzun süreden beri hergün mutlaka okuyorum..

chunlibeauty dedi ki...

MErhabalarr artik bende senin takibindeyim :)