2 Aralık 2009 Çarşamba

Taç alışverişi...





Taç kullanmayı son günlerde biraz abartmış durumdayım.Küpe takmadan nasıl dışarı çıkmıyosam bugünlerde taç takmadan dışarı adım atmaz oldum.Küçük aksesuarı olan taçları günlük kullanırken daha abartılı aksesuarı olan taçları da özel günlerde kullanmayı tercih ediyorum.Arife günüde dayanamadım yine 3 tane farklı renkte aynı model tacı kapıverdim.Bugün Bilun'dan aldığım tacımda geldi yeni taçlarım 4lenmiş oldu:))Bilun yine taçta harikalar yaratmış.Tacı anlatmama gerek bile yok.Fotoğraf herşeyi gösteriyor zaten.Bilun'dan aldığım taçları genelde özel gecelerde kullanıyorum.Bu aldığım 3 taç gibi modelleride günlük stilde kullanıyorum.Bu arada cici anahtarlık hediye için çok çok teşekkürler Biluncum söylemeden geçmiyim:))






                  

4 yorum:

Dominika dedi ki...

taçlar çok güzelmiş. güle güle kullan. bende çok severim taç kullanmayı :))

AiShA dedi ki...

Dominika;Sağol canım zevklerimiz uyuşuyo genelde ikimizin:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

çok güzeller...kesinlikle taç kullanmayı sevenlerdenim..saçlar sıradan fönlü bile olsa hemen havasını değişiriyor..güle güle kullanın..:)

AiShA dedi ki...

Sibelinsu;Sağol sibelcim.Ben rastgele düzeltilmiş saçta taçın daha güzel durduğu kanaatindeyim.Özellikle günlük kombindeki taç kullanımında.