20 Aralık 2009 Pazar

Dermalogica ürün örnekleri...







Dün elime iki zarf ulaştı.Antis Kozmetik ve Sağlık ürünleri Ticaret A.Ş.'den gelmiş bu zarflar.Önce bi anlam veremedim.Zarfı açtığımda içinden dermalogica'nın ürün örnekleri ve indirim çeki çıktı.Dermalogica.com.tr sitesini ziyaret edip speed mapping adlı cilt analizini yapıp isim,adres bilgilerinizi verdikten sonra cildinize uygun eşantiyon kiti gönderiyorlar.İleriki günlerde bu testerleri deneyip ürünlerin cildime iyi gelip gelmediğini görücem ve blogumda paylaşıcam.İndirim çekinin süresi bitmeden de Dermalogica cilt bakım ürünlerinden satın almam lazım.Bana gönderdikleri indirim çekinin son tarihi 31 Aralık.Normalde ben Estee Lauder'in cilt bakım ürünlerini kullanıyorum.Ama ürünlerimin bitmesine az kaldı.Bitince Dermalogica ürünlerine geçicem.Estee Lauder'dan memnunum fakat sanki cildim bu ürüne alıştı eskisi kadar verim alamıyo gibiyim.Bu yüzden sıra Dermalogica'nın ürünlerini kullanmaya geldi.Benim için en önemli olgu makyajdan önce cilt temizliği ve bakımıdır.Güzel,sağlıklı bir cilde her türlü makyajın yakışacağını düşünüyorum.

7 yorum:

trendsandshopping dedi ki...

benimkiler hala gelmedi ya :((
estee konusuna katılıyorum, bazen cilt ürünlere fazlasıyla alışıo, verim alınmıo eskisi gibi.

AiShA dedi ki...

Gelir canım yakında benimde umudum yoktu ama geldi hemde 2 tane:).Cildimde artık bir verim alamıyorum esteeyi kullanırken ürün değişikliği çok iyi olucak..

Keddy dedi ki...

merhababenim blogumada beklerim http://keddynindolabi.blogspot.com/

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Dermalogica cidden sağlıklı canım tavsiye ederim bende canım

AiShA dedi ki...

Keddy;İzleyicilerinden birinim zaten keddy:
Stil Direktörüm;Dinliycem tavsiyeni stil direktörüm:)

aslı dedi ki...

merhaba
siteye bakıyorum da adres yazdığın yeri bulamadım. e-bülten üyeliğinden başka isim isteyen kısım da göremedim. ben de denemek istiyorum..

AiShA dedi ki...

Aslı speed mapping testini yaptıktan sonra isim adres kısmı otomatik olarak çıkıyo zaten.o testi cevaplaman gerekiyo.