20 Aralık 2009 Pazar

Flormar true color 002 nolu oje...









Flormar'ın ojelerini beğenerek kullananlardanım.Makyaj malzemelerini daha kullanma şansım olmadı fakat ojelerini bildim bileli kullanıyorum.Geçenlerde markette dolaşırken flormar standında yeni çıkan true color serisini gördüm.Bir adet satın alıp denemek istedim ve pembe-kırmızı tonlarında bu ojeyi kapıverdim.Eğer beğenirsem daha çok renk çeşidini alırım diye düşündüm.Bugün sabahtan aklıma geldi şu aldığım ojeyi deniyeyim artık diye.Denedim ve çok çok beğendim.Simli yapısı,tırmaklara verdiği renk pek hoş.Markete ilk gidişimde diğer renklerinde de kapıcam:)Kısacası aldım,kullandım ve beğendim:)


                                   

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Renk süper yüzük de güzel cıvıl cıvıl canım

EZGi :)) dedi ki...

renge bayıldım.bende bu tarz renkleri çok seviyorum.no sunu kaydettim mutlaka alıcam bende sıcacık sevgiler

mihrace dedi ki...

çilek niyetine yemek istiyorum parmaklarımı bu ojeyi sürdüğümde bennn:D