22 Kasım 2009 Pazar

M.a.c Russian Red Lipgloss






Geçtiğimiz günlerde Cindrella blogunda kırmızı rujlardan bahsedince bende severek kullandığım M.a.c lipgloss Russian Red'i göstermek istedim.Rengi bayrak kırmızısının bir koyu tonu sayılabilecek bir renkte.Lipglossun kokusu ve yapısı oldukça hoş.Lipglosslar genelde dudaklarda hafif bir parlaklık veye ışıltı verir ama m.a.c'in lipglossları hakkında bunu söyleyemiycem.Aynen rujun verdiği etkinin ıslak ve parlak görüntüsünü elde edebiliyosunuz.Ben çok çok memnunum.Zaten birçok blog sahibi arkadaşımda M.a.c'in bu lipglosslarını beğenerek kullanıyor.
















1. resim kaynak:Maccosmetics.com

5 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de severek kullanıyorum bu tonu.
bir diğer favorim de estee lauder'dan electric red, dore alt tonlu.

AiShA dedi ki...

Estee'nin o ruj tonuda aklımda sedacım alıcam bende.

Dominika dedi ki...

Kırmızının bu tonu harika :) Kesinlikle kırmızı ruj bu tonda olmalı

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlım bende mat olanı öneririm bende onu kullanıyorum, ıslak ama mat duruyor

AiShA dedi ki...

Dominika;Haklısın canım bu ton çok güzel.
Stil direktörü;İstanbula gelince ilk işim m.a.c dükkanına gitmek olucak mat tonu da aklımda tavsiyen için çok sağol edacım.