29 Kasım 2009 Pazar

Braun Satin Hair Brush İontec(Saç Fırçası)hakkında görüşlerim..





Yaklaşık 3 haftadan beri Braun'un bu fırçasını kullanıyorum ve oldukça memnunum.Saçlardaki parlaklık fotoğrafta flaş yüzünden belli olmadığından önce ve sonra fotosu koyamadım sadece uygulandıktan sonra halini koydum ki burda da pek belli değil aslında.İontec özelliği saça hoş bir parlaklık sağlıyo ve bu yüzden çantada bulundurmak için oldukça ideal bu ürün.İkinci fotoğrafta göstermiş olduğum alan on düğmesine basılınca iontec özelliğin devreye girdiği kısım.O bölge küçük bir kapakla korunuyor.On düğmesine basılınca bu kapak açılıp sistem devreye giriyor.Üçüncü fotoğrafta da on düğmesine basıldıktan sonra yeşil ışık fırçada beliriyor ve fırça 10 dk sonra kendini otomatik olarak kapatıyor.Dördüncü fotoğrafta iontec fırçayı saçıma uygulamış halim.Saçımda fön yok sadece bu fırçayla saçımı taramadan önce fön fırçasıyla saçımı biraz düzelttim.












                  

1 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

iyice merak etmeye başladım bu tarağı.:)