17 Ekim 2009 Cumartesi

ALDIM,KULLANDIM,BEĞENDİM(2)

  


   
Victoria secret makyaj malzemelerini ve vücut kremlerini beğenerek kullananlardanım.Geçtiğimiz günlerde victoria secretin yeni piyasaya sürdüğü sıkıştırılmış mineral pudra ve kapatıcısından alma şansım oldu.Fiyatına göre beklediğimden çok çok iyi performansla karşılaştım.Beyaz tenli biri olarak her ikisinin de light01 renginden aldım yani en açık tonundan.İyi bi tercih yapmışım light02 koyu duracakmış çünkü.Pudranın mineral yapıda olması ürünü almamda en baş kılan sebeplerden biri.Piyasada şu an mineralli olanlar hep toz pudra olarak satılıyor bu ise sıkıştırılmış bi halde.Kapatıcı ise likid yapıda.Kapatıcısını çok sevdim yüzümde o kadar doğal durdu ki çoğu uçuk fiyatlara satılan markaların kapatıcısıyla yarışcak konumda.Bazı kapatıcılar yama yapmış gibi durur ve hiç hoş bir görüntü ortaya çıkmaz;bu kapatıcı ise kremsi kadifemsi yapıda cilde oturuyor.Kısacası aldım,kullandım ve çok beğendim:)






Kaynak:victoriasecret.com

Hiç yorum yok: