30 Ekim 2009 Cuma

Akademi sanat'taki ilk gün...

Dün alsancaktaydım.Sabah Cumhuriyet bayramı coşkusunu yaşadıktan sonra öğlen saatlarinde de akademi sanatta yan flüt eğitmenimle görüşmem vardı oraya gittim.Yan flüt hocam izmir senfoni orkestrasında flüt grup başkanlığı yapan flüt virtüözü cici mi cici bi hanım.Derse başlıycaktık dün itibariyle ama flütümde sorun çıktığından başlayamadık çalışmalara.Haftaya kaldı çalışmamız.Bu yan flüt eğitiminee baş koydum sonuda inşallah istediğim gibi olur:)İzmir senfoni orkestrasının Ahmet Adnan Saygun kültür merkezinde genelde perşembe ve cuma günü konserleri oluyo.Daha önce duymuştum ama katılma şansım hiç olmadı.Bundan sonra kaçırmamaya dikkat edicem ve gittiğim konserleri blogumda hem görsel hem video şeklinde paylaşmaya çalışıcam.Klasik müziği çoğu insan sevmesede ben çok seviyorum ve klasik müzik cd'leri almaya gayret gösteriyorum arşivlemek için.Ahmet Adnan Saygun kültür merkezinden birkaç fotoğraf



Sitesine bakmak ve konser programını takip etmek için buraya




                                                           


                                                                                             Fotoğraf kaynak:ialem.net

2 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

Hayırlı olsun cnm

AiShA dedi ki...

sağol canım:)