24 Nisan 2011 Pazar

Tuned Up!-Kaset Iphone 3g kabı...









 Buldumbuldum.com'u dolaşırken kaset şeklinde dizayn edilmiş retro tasarım Iphone 3g kabını gördüm.Beyaz ve siyah renk retro kaset şeklinde yapılan kaplar çok çok hoşuma gitti ve beyazından biraz önce sipariş verdim.Elime salı ya da çarşamba ulaşılır diye ümit ediyorum.Geçenlerde yine buldumbuldum'da satılan çikolata şeklindeki Iphone 3g kabını görüp çok beğenmiştim ama stoklarda kalmadığından alamamıştım.Nasip bu modele imiş artık:)
                                                                                  


 Şu an kullandığım kabım     




3 yorum:

KADER dedi ki...

Merhabalar, Gerçek bir hayat hikayesini siz değerli okurlarım için kaleme aldım. yazdığım öyküde geçen olaylar tamamen gerçektir. Ben dinlerken çok hüzünlendim. Ben çok beğendim.Ara arada ağladım. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Bu öyküm Damla özel sayısında yayınlanacaktır. Kaderi okuyacak olan değerli okurlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Sevgi ve saygılarımla..

Fuat Gencal

Stil Direktoru dedi ki...

Çok şekermiş gelince tak yeniden yaz ip4'e olur mu acaba

AiShA dedi ki...

Tamam edacım.İphone 4'de de olur gibi geliyo.Abimin telefonunda gelince bi deneyeyim.