25 Nisan 2011 Pazartesi

Trendyol.com'dan yaptığım giyim alışverişleri...

Son zamanlarda internet üzerinden giyim alışverişimi daha bi sık yapmaya başladım.İnternetten giyim alışverişi yapmanın zamandan ve ekonomi bakımından çok avantajları olsa da bazı dezavantajları da var tabi.İnternette fotoğrafta görüp beğendiğim bi elbisedeki renk eve geldiğinde farklı bir renk tonu olarak çıkabiliyo ve bu durum biraz sinir bozucu olsa da yine de kabullenmek benim için kolay oluyo:)Bu günlerde giyim alışverişi konusunda en sık tercih ettiğim sitelerin başında trendyol.com geliyo. Siteden son 3 hafta içinde aldıklarım;



Eva&Lola marka tulum




Missist marka belden büzmeli elbise

 
   

Pimkie marka belin altından büzmeli kemerli elbise


  
Elbisenin kemeri..






 Bambi marka babet















                                                       

3 yorum:

bitte dedi ki...

güle güle giy canım hepsi çok güzel. bende tulum aldım bu sene yazın çok rahat olacak :)

Adsız dedi ki...

ohh yazlıklar tamam:) bir de çanta alsaymışsın;bütün alışverişi internet üzerinde bitirecekmişsin:D güle güle giy hepsini:)

AiShA dedi ki...

Bitte;Teşekkür ederim sinemcim.Aynen canım başka tulum modellerinden de hoşuma giden olursa hemen kapmayı düşünüyorum.

Luzumsuzisleruzmanı;Çok teşekkürler.İnternet üzerinden alışveriş bu günlerde favorim haline geldi biraz fazla kaçırıyorum çok doğru:)