13 Aralık 2009 Pazar

Suri'nin tatlılığı...









Tom Cruise ve Cameron Diaz'in başrol oynayacağı İspanya Sevilla'da çekilen film setine Tom Cruise'un kızı Suri sık sık babasını görmek için geliyormuş.Yine pek şeker gözüküyo.Verdiği pozlardan annesi ve babasının artistik yönünü aratmıyo minik cadı.Topuklu ayakkabı çocuk anatomisi için ne kadar zararlı olsa da 2-6 yaş arasında çocuk gelişiminde çocuğun verdiği kararlara saygı duyulması yani ne giymek istiyosa onu giymesi ve yaptığı davranışları aşırı baskılamamak gerektiğini savunuyor çocuk psikologları.Belki Cruise aileside bu yöntemle çocuklarını büyütüyorlardır bilinmez..




Resim Kaynak:Justjared.com

3 yorum:

Hesionka dedi ki...

tatlığı ok de.

hala son derece yadırgıyorum o topuklu ayakkabıları... normal insan işi değil bence.

Dominika dedi ki...

2-6 yaş arası her dediğini yaparsan sonra ne olur bilmem..:)
tabi ben bu işlerden hiç anlamayan biri olarak konuşuyorum..
anneler ve psikologlar daha iyi bilir..
yine de tuhaf yani el kadar minişin topuklularla gezmesi..

AiShA dedi ki...

Bende yadırgıyorum hesionkacım ama bi de psikoloji yönüyle yaklaşıyım dedim olaya.
Dominika;Bende gördüğüm davranış bilimleri dersinden bu sonuca çıktım dominikacım.Dediğin gibi sonu ne olur bilmem:)