12 Haziran 2011 Pazar

Oral-B Satin Floss Diş İpi...




 Diş bakımının vazgeçilmezlerinden biri şüphesiz diş ipidir.Yıllardan beri tercihim Oral-B'nin klasik diş ipi olmuştur.Geçtiğimiz günlerde markanın Satin Floss diş ipini satın aldım.Nane aroması ve klasik diş ipinden 2 kat kalın dokuya sahip olması nedeniyle bu ürünü çok çok sevdim.Ağızda nane sakızı çiğnemişcesine kalan his diş ipi kullanımını zevkli bir hale getiriyo.Şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün.Yani kısacası aldım,kullandım ve çok beğendim:)

2 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Benim de favorim bu diş ipi. Gerçi ip değil tam olarak, "tape" tarzı bi şey :)) Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum, diş ipi manyağıyım ben :(

Grace Happy dedi ki...

bende ıple olayı ogrenene kadar resmen dıs etlerımı destım ama cok mutluyum sımdı:)


Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)

http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html