20 Ekim 2010 Çarşamba

Estee Lauder Projectionist maskara...

 





Genelde blogumda beğendiğim ürünleri tanıtmaya çalışıyorum.Ama bugün beğenmediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.Estee Lauder Projectionist maskara için şimdiye kadar kullandığım en vasat ürünlerden biri diyebilirim.Vaat ettiği özellikleri maskarada bulmak neredeyse imkansız.Ürün tanıtımında her bir kirpik için ekstra hacim derken kirpiklerimin daha da hacimsizleştiğini gördüm,ağırlık vermeden hacimsizlik vaadinde bulunurken kirpiklerimin üstünde garip topaklanmalar oluştuğunu gördüm.Acaba ben mi kullanmayı beceremiyorum derken forumları araştırdığımda şikayetlerime benzer şikayetlerin çoğunlukla olduğunu okudum.Zevkler ve renkler elbette tartışılmaz ama bu maskarayı ben hiç ama hiç beğenmedim.

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Lancome'dan şaşma kuzum bak buna http://www.stildirektoru.com/2010/05/kullandgm-rimeller-ve-kesilen-kirpikler.html
favorim virtuose ama diğerleri de enfes balım

Dominika dedi ki...

nerelerdesin cicim? bende bir ödülün var bir ara uğrayabilirsen ;)