12 Nisan 2010 Pazartesi

Sally Hansen Diamond Tırnak ve Tırnak eti kremi..

 


 


Herkese merhabalar.Blogumla uzun süreden beri ilgilenemiyorum.Vize haftam olması ve işlerimin üstüste gelmesinden dolayı blogumla da ilgilenemedim haliyle:(Geçtiğimiz günlerde Edacığımdan bir sürü ciciler aldım.Broş,küpe daha birçok ürün.Edacığımın Stil Pazarında Sally Hansen ürünlerini görünce fırsat bu fırsat diyerek almak istedim.Özellikle diamond tırnak ve tırnak eti kremini çok merak ediyodum ve kremide ürünler arasında görünce satın aldım.Paket elime ulaşır ulaşmaz akşamına ilk işim bu ürünü denemek oldu.Yaşım itibariyle daha maniküre başlamadım.Aslında yaşla da alakası yok.Herkesten duyduğum söz maniküre bir kere başladığın an geri dönüşün yok kelimeleri oldu.Bu yüzden de hep erteledim.Sally hansen ürünleri içerisinde bu kremin methini de çok duymuştum.Kullandım ve sonuç gerçekten beklediğimden daha iyi çıktı.Tırnak bakımımla ilgili büyük eksikliğim ortadan kalkmış gibi gözüküyo şimdilik ama zaman ne gösterir bilemem tabi.Bu ürünü yatmadan önce ya da sabah ojesiz ,temiz tırnaklara uygulamak gerekiyo.Ürün içeriğinde sabah akşam kullanımında etkisinin daha çok görüleceğinden bahsediliyo ama ben şu aralar sadece yatmadan önce kullanabiliyorum.Dün itibariyle kremi 3. kez kullanışım oldu ve tırnak yüzeyimde gözle görülür bir pürüzsüzleşme oldu ve en önemlisi tırnaklarımda soyulma ortadan kalktı.Ürünü tırnaklara uyguladığınız anda kremin yapısı hafif olduğu halde ağır mumsu bir yapıya dönüştüğünü görüyosunuz.Bu da ürünün etkisini ortaya koyuyo zaten ve ilk günler tırnaklar üzerinde kısa süreli yanma hissine benzer bir durum oluşabiliyo.Ürünün vaad ettikleri;Tırnaklara nem kazandırma,tırnak yüzeyinde pürüzsüzleşme ve tırnak etlerini yumuşatma ve sağlıklı görünüme kavuşturma.Kısacası aldım,kullandım ve çok beğendim:)

 


2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

özlemiştik ;D

Stil Direktoru dedi ki...

Demek denedin şeker cidden çok güzel yorumlamışsın, güzel günlerde olsun canım