4 Ocak 2010 Pazartesi

Cindrella'dan gelen yılbaşı hediyeleri..



Tatlı blog sahibesi Cindrella yılbaşına özel olarak bloguna yorum bırakanlar içindeki şanslı kişiyi seçip ona hediyeler verecekti.Bende şansımı denemek istedim ve katıldım.Şanslı üç kişi arasına girmişim.Pek şansım yoktur aslında ama şans o gün benden yana güldü.Yılbaşı gecesi akşamı da satın aldığım bilete ufakda olsa bi para çıktı kısacası 31 aralık benim için şanslı bi gündü:)Hediyeler birkaç aksilik yüzünden yılbaşında elime ulaşamasa bile ertesi gün elime geçti.Hediyeler içinde en çok beğendiğim saç bandıydı ve o benim oldu:)Çok şık bi aksesuar.Çok sevdim.Cindrella'nın diğer gönderdiği cicilerde stila marka mor eyeliner,şeker mi şeker bir anahtarlık ve oldukça güzel bir not.Herşey için teşekkürler Cindrellacım...





 






                 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan canım. Küçücük hediyelerdi ama sevndirdiyse seni ne güzel:) Yılbaşında eline ulaşamamasına üzüldüm daha erken gönderebilseydim keşke...

AiShA dedi ki...

Benden kaynaklandı cindrellacım sana geç ulaştırdım adresi ondan oldu.Hediyeler küçük olur mu saç bandı en kıymetli parçalarımdan biri oldu bile.Herşey için tekrar teşekkür ederim cindrellacım.